Iar numar scarile?

Cand iti e lumea mai draga si sacosa mai grea, liftul se opreste la 5 si te lasa sa continui frumos pe scari pana la 10, ca lui, acolo sus, o sa i se faca sigur rau de inaltime. In rest functioneaza regulat: azi da, maine ba.

In zilele de sarbatoare, liftul opreste doar la etajele impare, ca tot sta lumea pe acasa, are timp sa se mai plimbe pe scari si sa mai auda ce fac vecinii. Alteori, mergand pe principiul “daca eu nu ii vad, nici ei nu ma vad”, se ascunde intre etaje si se bucura ca nu-l gaseste nimeni. In zilele in care totusi merge, dar ca melcul, daca faci imprudenta sa te legi de viteza "fulgeratoare" cu care avanseaza, isi pierde orice simt de raspundere si se inchide in sine... cu tine cu tot.

Si pentru ca toate acestea trebuia sa poarte un nume, li s-a spus “Senzatii tari romanesti”. ROM le aduce si in cadrul ADfel, in fata publicului interesat de neconventional. Liftul care de ani buni se da defect la Motoare devine un bun prilej pentru ca brandul sa semnaleze cu umor o realitate pur romaneasca: “Lift defect. Din 1997. Rom. Senzatii tari, romanesti”.

 Ideea ii apartine agentiei McCann Erickson.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related