"The Next 20 Years": Andi Moisescu si Cristina Bazavan despre personal branding si jurnalism in ultimii ani

"The Next 20 Years": Andi Moisescu si Cristina Bazavan despre personal branding si jurnalism in ultimii ani

In cadrul panelului “20 minutes to be content about the next 20 years” al evenimentului “The Next 20 years” organizat de Graffiti BBDO, Cristina Bazavan (Jurnalist Freelancer si Blogger) a vorbit despre limbajul jurnalistului roman din zilele noastre si despre media, care influenteaza modul in care limbajul este contruit si mesajul este transmis: ‘ca pe vremuri’ sau ‘cum se face azi’.

Inainte de a ataca miezul problemei, Cristina Bazavan a prezentat publicului brandul cu o longevitate care se intinde pe cateva secole: William Shakespeare. Actualitatea scriitorului este datorata “contentului” care este suficient de flexibil incat sa poata fi interpretat de toate generatiile de critici pana astazi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related