Cristian Burci despre inceputurile Graffiti BBDO si viitorul publicitatii in Romania

Cristian Burci despre inceputurile Graffiti BBDO si viitorul publicitatii in Romania

In 1991, Cristian Burci infiinta Graffiti, prima agentie de publicitate din Romania. 20 de ani mai tarziu, povesteste cum era atmosfera de inceputuri, cum a evoluat agentia si care este viziunea sa despre publicitate in urmatorii ani. Puteti urmari versiunea video a interviului aici

IQads: La inceput, in 1991, cum ati identificat publicitatea ca pe o oportunitate de business si ce alte variante de afaceri ati mai luat in calcul?

Cristian Burci: La momentul respectiv, publicitatea a fost o mare oportunitate de business pentru ca era o industrie care nu exista si orice piata care se deschide are nevoie de comunicare si de publicitate. De asta ne-am dus spre publicitate si cred ca nu am gresit, cred ca s-a creat o industrie extrem de puternica si de pozitiva pentru Romania. Publicitatea a fost, la momentul respectiv, business-ul la care ne-am uitat, eu si echipa de la inceput. Ulterior au venit alte idei, dar atunci publicitatea a fost cea pe care ne-am concentrat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related