Rebrandingul ePayment este promovat prin campania "Fii Ambasador PayU", care se adreseaza clientilor companiei

In urma achizitionarii GECAD ePayment, furnizorul de solutii de plata online din Romania, de catre grupul Naspers, identitatea vizuala a companiei a fost supusa unui proces de rebranding, informeaza un comunicat emid de PayU. Rebranding-ul, care s-a desfasurat pe parcursul ultimelor sase luni, a constat in renuntarea la particula "GECAD" din fata numelui companiei si la adaugarea in logo-ul ePayment a tagline-ului "member of PayU".

In urma procesului de rebranding, la valorile ePayment (pastrate in majoritate) au fost adaugate valorile PayU: experienta, siguranta, fun, inovatie, tehnologie, potrivit unui completari din partea companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related