De la bumti-bumti la parastas

De la bumti-bumti la parastas

Sa fi tot fost campanii sociale de educare a conducatorilor auto astfel incat sa fie responsabili si sa-si abandoneze masina proprie in parcare dupa ce au baut. Dovada ca exista o nevoie constanta de astfel de campanii e faptul ca jurnalele de stiri difuzeaza inca materiale in care sunt protagonisti soferii alcoolizati.

Tot o campanie impotriva bautului la volan am de gand sa va prezint si eu astazi, dar de data asta vorbim despre una care are toate sansele sa aiba si rezultate. Politia Romana, cont aflat in portofoliul Publicis, a gasit solutia unei sperieturi strasnice pentru petrecaretii care vor sa conduca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sheepses Imprimate
acum 11 ani
nu era mai simplu (si mai eficient) sa puna niste politai in loc de bocitoare, care sa-i puna sa sufle in fiola? De asta avem nevoie, de permise suspendate (daca ma intrebati pe mine, pentru totdeauna) sau de puscarie (asa cum zice legea, pentru cei care conduc fara permis, care sunt cam multi si politia stie), nu de bocitoare care sa faca niste oameni cu creierii murati sa se gandeasca daca fac bine sau nu sa se urce la volan (ghici ce le va spune alcoolul ca e bine sa faca?). Iar a doua zi cand se trezesc ca mai aduca aminte vag intamplarea haioasa de la iesirea din club.

Apreciez campania la nivel teoretic. La nivel practic, nu cred ca a fost prea eficienta.



Branded


Related