50.000 de vizualizari intr-o singura zi pentru spotul "Salvati Rosia Montana" in care joaca Maia Morgenstern

50.000 de vizualizari intr-o singura zi pentru spotul "Salvati Rosia Montana" in care joaca Maia Morgenstern

Maia Morgenstern e protagonista unui spot ce isi propune sa ilustreze un nou punct de vedere asupra discutiei din jurul subiectului Rosia Montana. Campania sociala demarata ieri este semnata pro-bono de catre agentia Papaya Advertising, iar durata si frecventa de difuzare a spotului raman la latitudinea statiilor TV. Spotul lansat seara trecuta a reusit sa stranga pana acum peste 50.000 de vizualizari online pe YouTube.

Obiectivul campaniei este aducerea unui alt unghi de vedere asupra subiectului Rosia Montana, punctand faptul ca aurul rezultat in urma exploatarii miniere nu ar trebui sa fie singurul aspect al discutiei. Mesajul campaniei este "Un om valoreaza mai mult decat aurul pe care il poarta. La fel si o tara".

"Daca oamenii vor intra pe site-ul celor care chiar incearca sa salveze Rosia Montana, si anume rosiamontana.org, vor afla adevarul despre acest loc. Nu este numai aur acolo. Sunt si oameni, case, amintiri, istorie. Stiti ca este prima asezare atestata documentar din Romania? PRIMA!!! Cianura trebuie acestui loc?", a declarat Robert Tiderle (Creative Director, Papaya Advertising) pentru IQads.

"Conceptul creativ al campaniei este foarte simplu. Extragerea aurului, asa cum se doreste sa se faca la Rosia Montana va provoca suferinta. Oameni dati afara din casele in care s-au nascut, un lac imens de cianura, cativa munti rasi de pe suprafata pamantului...Si asta pentru aur. Sa facem ce cu el? Cercei? Daca vor cercei, le dam cercei. Numai sa ne lase in pace", a adaugat Robert Tiderle.

Despre motivul sustinerii campaniei Robert Tiderle a declarat: "Sunt un om normal, crescut corect de parintii mei. Vreau sa fac acelasi lucru pentru copiii mei. Vreau ca ei sa ramana in Romania si sa le placa sa traiasca aici. Sa nu mai auda de fiecare data cand se intampla o mizerie 'Ce vrei, ma? Asta-i Romania'. Romania pe care o vreau eu nu e asta."

La dezvoltarea campaniei au participat Alburnus Maior (ONG Salvati Rosia Montana), Papaya Advertising, Family Film (casa de productie), Florin Serban (regizor), Marius Panduru (DOP). Muzica este oferita de Dead Can Dance.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related