bam boo din AFI Cotroceni s-a lansat printr-o campania cu tema "Petrecere de Casa Noua"

The Public Advisors a realizat proiectul de lansare si comunicare a noului magazin de decoratiuni bam boo Romania din AFI Palace Controceni, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania de lansare, desfasurata intre 15 iulie si 15 august, a presupus comunicare preponderent in social media, dar si comunicare in mediile traditionale.

In cadrul campaniei au fost folosite tactici de PR (relatii cu media targetata – deco, lifestyle, glossy, business; relatii cu blogosfera – bloggeri de lifestyle, deco, fashion; PR blitz – vizite in redactii si vizite one-to-one cu bloggerii, comunicate de presa diferentiate pe tipuri de presa, management al conturilor de social media si organizarea de concursuri pentru fanii ai bam boo) si BTL (organizare eveniment de seara tip VIP si eveniment de deschidere pentru publicul larg).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related