GAV se repozitioneaza drept Content Accelerator si revendica viralul "Ma-ta are cratima"

GAV se repozitioneaza drept Content Accelerator si revendica viralul "Ma-ta are cratima"

Dupa 10 ani de activitate in publicitatea romaneasca, agentia GAV anunta astazi repozitionarea drept Content Accelerator si lanseaza noua varianta a site-ului gav.ro, informeaza un comunicat de presa emis de free communication. Odata cu repozitionarea, GAV dezvaluie si parteneriatul cu SECTOR 7 pentru care a produs "ma-ta are cratima", recompensat cu premiul "Cel mai bun viral al anului 2012" la Webstock. De asemenea, aceeasi agentie a castigat si premiul II cu productia "Carti! - Te fac neprost".

Procesul de reconstructie prin care a trecut agentia s-a desfasurat pe parcursul acestui an si a avut ca finalitate dezvoltarea sectorului digital, inclusive zona continutului viral. Sector 7 este brandul de entertainment al lui GAV, fondat de John Riley (Head of Digital, GAV). GAV va continua productia clipurilor Sector 7, anuntand inca doua lansari pentru sezonul de iarna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related