A opta editie ADfel are loc intre 12 si 18 august, la Club Fabrica

A opta editie ADfel are loc intre 12 si 18 august, la Club Fabrica

ADfel, evenimentul IQads care este de 8 ani incoace sinonim cu publicitatea neconventionala si care aduce an de an o saptamana de branded entertainment, anunta o noua editie in perioada 12-18 august, in Club Fabrica.

Prin intermediul happening-urilor si al executiilor creative, brandurile vor intampina participantii cu noi experiente neconventionale, desfasurate fie online sau offline cu continuare la eveniment, fie presarate direct in diversele spatii din Club Fabrica - de la terasa, pub si club, pana la sala de biliard sau skatepark indoor, care vor deveni toate prilejuri de manifestari de brand.

Brandurile care doresc sa faca parte din ADfel pot trimite propunerile lor la adresa [email protected], in atentia lui Marin Preda, Business Developer IQads.

In cadrul celor sapte editii precedente ADfel au fost prezente peste 100 de branduri si implementate mai mult de 350 de idei neconventionale. Conceptul si executia pentru majoritatea ideilor au fost asigurate de IQads, iar celelalte au fost construite in parteneriat cu cele mai importante agentii de publicitate din Romania.

Si anul acesta, ADfel devine locul in care consumatorii vor putea parodia reclame, printre primele activitati confirmate fiind a sasea editie Grand Spoof, oferita din nou de Ciuc Premium sub sloganul „Doar ideea conteaza”. A opta editie ADfel va debuta cu Zilele Culturale si jucariile oferite de organizatii educationale, culturale si sociale, si cu ADfel Galleries, colectie cu cele mai premiate lucrari neconventionale din intrega lume. In plus, pe parcursul intregii saptamani, participantii vor fi intampinati de activari neconventionale din partea brandurilor comerciale, care vor fi anuntate ulterior.

In cifre, editia ADfel 2012 a insemnat 60 de activari neconventionale de la 31 de branduri culturale si comerciale. In experiente, participantii isi pot aminti de competitiile online si offline de improvizatie si de interpretat filme in 60 de secunde, jocul multiplayer combinat cu videomapping interactiv pe fatada Fabrica sau sesiunile de creare de cocktail-uri, filme epice si de compunere de muzica. Brandurile comerciale care au participat anul trecut sunt Orange, ABSOLUT VODKA, Samsung, Axe Excite, Jameson, Desperados, Intersport, Praktiker, TOMI, Havana Club.

Activarea “ABSOLUT COMPOSER”, realizata de G2 Romania pentru ABSOLUT VODKA in cadrul editiei ADfel 2012, a fost castigatoare la prima editie a competiei ADC*RO Awards.

Vezi making of Orange la ADfel 2012

Vezi making of ABSOLUT la ADfel 2012

Vezi making of Jameson la ADfel

Vezi making of Desperados la ADfel 2012

Vezi making of Samsung la ADfel

Vezi making of AXE la ADfel

Vezi making of INTERSPORT la ADfel 2012

Vezi making of TOMI la ADfel 2012

 Vezi making of Havana Club la ADfel 2012

Editia Grand Spoof 2012, oferita de Ciuc Premium, a numarat 103 inscrieri, dintre care 79 au fost finaliste.

Vezi making of Ciuc Premium la Grand Spoof 2012

ADfel 2012 a inclus si Zilele Culturale, pentru prima data in numar de trei. Participantii la eveniment au fost intampinati de Atelierul de Panza, BeWhere, Biciclop, Bicicletele Pegas, Carturesti, Greenpeace, Incubator107, IQads Kadett, Mai Mult Verde, Dr.Like, Mixtopia, PRIME Romania, Revista de Povestiri, Scoala ADC*RO, Scrie despre Tine si VIP Romania, alaturi de Agrafa, ARWorks si Zumzi. De asemenea, MVcom si Dr. Like au sustinut un seminar despre butonul de Like si fascinatia din jurul lui.

Organizatiile a caror activitate se incadreaza in zonele culturale, sociale, educationale sau ecologice si isi doresc sa participe la cea de-a opta editie ADfel isi pot exprima intentia la adresa [email protected], pana pe 15 iulie. E-mailul trebuie sa contina o descriere a organizatiei si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari neconventionale in cadrul evenimentului, urmand ca cele mai interesante dintre ele sa fie selectate si incluse in programul Zilelor Culturale.

Pentru al saselea an consecutiv, redactia IQads pregateste Suplimentul ADfel, un ghid de ilustrare a evenimentului de branded entertainment si a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume, acesta fiind distribuit impreuna cu 24FUN. Suplimentele ultimelor editii sunt disponibile in format online: 2012, 20112010200920082007.

ADfel e un eveniment IQads, organizat cu sprijinul 24FUN si Radio Guerrilla. Evenimentul are loc in Club Fabrica (Str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related