Biblioteca Digitala Vodafone vrea sa le dea romanilor mijloace pentru a duce tara intr-o directie pozitiva

Biblioteca Digitala Vodafone vrea sa le dea romanilor mijloace pentru a duce tara intr-o directie pozitiva
Photo: Macri Studio

Cam 700.000 de bucuresteni folosesc zilnic metroul ca sa ajunga la scoala, la joburi, in centru sau la vreo intalnire romantica pe aleile din Herastrau. Pe la Victoriei trec multi dintre ei, pentru ca aici se schimba directii, trenuri, destine si alte lucruri importante. Daca faci parte dintre acestia, si drumurile tale zilnice trec prin pasajele subterane de la Piata Victoriei, sigur stii despre ce urmeaza sa vorbim: cartile din Biblioteca Digitala Vodafone ofera un plus de culoare si de cultura statiei de metrou de ceva timp incoace. Proiectul care si-a propus sa incurajeze bucurestenii sa citeasca cat mai mult pe smartdevice-urile lor a pornit in subteran, s-a extins in mall-uri si gari, a stationat un pic pe la Effie-urile locale, de unde a plecat mai departe cu un Bronze si a ajuns si Cannes Lions, de unde s-a intors cu doua Silver-uri si un Bronze. Am stat de vorba cu Ioana Filip (Group Creative Director, McCann Erickson Bucuresti), una dintre mintile creative care stau in spatele proiectului, despre premiile obtinute la festivaluri locale si internationale, despre obiectivele campaniei, despre cat de mult citesc romanii si despre planurile de extindere a Bibliotecii Digitale Vodafone.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related