THE SECRET SERVICE da in mintea copiilor cautand supereroii de ciocolata Kinder Chocolate

THE SECRET SERVICE da in mintea copiilor cautand supereroii de ciocolata Kinder Chocolate

Agentia THE SECRET SERVICE da in mintea copiilor in cadrul campaniei promotionale Cautam Supereroi de Ciocolata derulata de Kinder Chocolate pana la finalul lunii octombrie, au declarat reprezentantii agentiei pentru IQads. Din campanie fac parte mai multe executii realizate in stil comic book, menite sa trezeasca puterile incredibile are copiilor pentru ca, daca adultii nu prea au timp sa dea in mintea copiilor, ciocolata celor mici o face, oferindu-le recunoasterea publica de care orice supererou se bucura. Pentru aceasta, premiile campaniei constau in: spoturi TV cu supereroul castigator in rol principal, placute de usa cu numele de supererou al castigatorilor, carti de povesti personalizate cu supereroul castigator si kituri de supererou.

Promotia este promovata prin:

- Spoturile TV animate care arata situatii in care este necesara interventia unui supererou, invitandu-i pe copiii care se cred in stare sa intre in promotie.

- Executii outdoor, de la panouri in forma de televizoare mari ca pentru supereroi, la desene in metrou cu porecle transformate in atuuri sau dialoguri intre eroi invizibili.

Mai mult, apartamente in care locuiesc supereroii de ciocolata au suferit transformari ale fatadelor si functioneaza acum ca outdoor in zone cu trafic greu.

- Pe radio se aud copii supereroi de ciocolata care isi demonstreaza puterile intr-o maniera interactiva.

- POSM-urile sunt supereroi din hartie ce dispar din magazine si apar in camerele de joaca ale copiilor. Aceiasi supereroi pot fi descarcati de pe siteul campaniei impreuna cu un oras si alte elemente care pot fi colorate.

- In centre comerciale au fost amplasate decoruri cu situatii extreme in care copiii se pot aseza pe post de supereroi de ciocolata pentru o poza colorata.

- Unele siteuri sunt aparate impotriva cuvintelor urate sau agresive de catre supereroii de ciocolata.

- Bloggerii cu copii au fost si ei cooptati pentru a impartasi din experienta lor cu supereroii de acasa.

Se cred supereroi la THE SECRET SERVICE: Adina Sorescu (strategie), Alina Cranga-(account handling si productie), Mihai Ene (creative direction si copywriting), Gelu Florea si Madalina Tantareanu, Radu Pop (art direction), Corina Bacanu (copywriting), Mihai Girip (productie A/V).

Ilustratia este semnata de Noper, animatia de Tudor Calnegru si post productia de Animotion.

In spatele supereroilor sta clientul Ferrero: Camelia Dau (Senior Group Brand Manager, Kinder), Andrei Jianu (Brand Manager, Kinder Chocolate).

Campania a fost implementata cu Media Post Hit Mail, Media Concept Store, Carat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related