PR Manager @ Fundatia Regina Maria

Anunt valabil pana la data de 2017-05-28
Companie: Fundatia Regina Maria
Tip job: Social Media, PR, Marketing, BTL

Descrierea jobului

  • Coordonarea activitatii de comunicare si implementarea strategiilor;
  • Elaborarea și implementarea unei strategii de comunicare care să asigure promovarea unei imagini coerente a organizaţiei şi care să permită punerea în practică a strategiei generale şi aviziunii de dezvoltare a organizaţiei sis a aiba in vedere si componenta de fundraising;
  • Managementul brandului si al programelor Fundatiei PolicliniciSociale Regina Maria;
  • Elaborarea bugetului de comunicare;
  • Organizarea, monitorizarea şi evaluarea campaniilor de comunicare şi evenimentelor fundatiei;
  • Reprezentarea Fundatiei, alaturi de Directorul Executiv, în apariţiile publice, în relaţia cu mass-media, cu bloggerii, si cu partenerii din sectorul non-profit, cu partenerii corporate actuali și potențiali;
  • Organizare de conferinte de presa, elaborarea de comunicate de presa;
  • Elaborarea de conţinut pentru mediile offline şi online (site, blog, newsletter, facebook, twitter, linkedin, youtube etc), stabilirea tipului şi frecvenţei mesajelor publicate în mediul online;
  • Elaborarea de continut pe site, articole de blog, strategiilor de optimizare a siteului si de crestere de trafic pe site;
  • Administrarea campanilor de adwords;
  • Realizarea de materiale de promovare Fundaţie (broşuri, flyere, rapoarte, pliante si alte materiale de comunicare);
  • Realizarea Raportului anual;
  • Intocmire statistici şi rapoarte ce ţin de activitateade PR a Fundaţiei.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare în Ştiinţele Comunicării
  • Minimum 3-5 ani experienţă într-o poziţie de coordonare pe domeniu similar in departamente de comunicare, sect non-profit sau agentii de comunicare;
  • Experienta in gestionarea campaniilor integrate de comunicare, ATL si BTL;
  • Minim 2 ani experienta in marketing online;
  • Experienţa în sectorul ONG;
  • Deschidere si dorinta de implicare in cauze sociale;
  • Capacitatea de a organiza şi coordona evenimente mari si medii;
  • Abilităţi de comunicare verbală şi în scris atât cu donatori, jurnalişti cât şi reprezentanţi ai diverselor instituţii;
  • Excelente abilităţi în utilizarea: MicrosoftOffice, Windows, Wordpress;
  • Cunostinte operare programe de grafică (Photoshop, Corel,Illustrator, InDesign), editare video şi webdesign- nivel începător;
  • Cunoştinte despre SEO, Google Analitycs, GoogleAdwords;
  • Orientat spre rezultate;
  • Foarte bun comunicator şi facilitator în reţea;
  • Cunoaşterea unei limbi străine: min engleză;
  • Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung.

Aplică la acest job cu un CV actualizat și o scrisoare de motivație. Dacă considerăm că experiența ta este relevantă pentru poziție, te vom contacta în scurt timp.

Aplica la acest job

Related