Online Marketing Manager @ RCS & RDS

Anunt valabil pana la data de 2017-08-31
Companie: RCS-RDS
Tip job: Social Media, Sales, Marketing, Digital

Iti doresti o cariera in Marketing si Vanzari? Esti o persoana activa, comunicativa in mediile sociale? Te asteptam in echipa RCS & RDS pe pozita de: Online Marketing Manager.

Candidatul ideal

  • Studii superioare in marketing, economie sau echivalent; 
  • Cunostinte bune de lucru cu Google AdWords, Google Analytics;
  • Cunostinte solide in social media pe diverse platforme (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram etc.); 
  • Cunostinte solide de HTML; 
  • Cunostinte solide in utilizarea WordPress; 
  • Experienta cu lucrul in alte sisteme de content management (CMS); 
  • Utilizator avansat al Microsoft Office; 
  • Experienta in Paid Advertising, PPC, SEO, SEM este considerata avantaj; 
  • Aptitudini analitice profunde si gandire cifrica; 
  • Limba engleza scris si vorbit – fluent; 
  • Sa fie la curent cu cele mai noi tendinte si cu cele mai bune practici in marketingul online.

Descrierea jobului

  • Va lucra cu echipele interne, se va concentra pe strategiile de emailing, digital, social media si web marketing si va cauta modalitati de integrare a tuturor acestor elemente in planurile generale de marketing;
  • Va sprijini campaniile de dezvoltare, va inlesni aprobarile si va gestiona in mod coerent executia campaniilor de marketing online; 
  • Va contribui la dezvoltarea marcilor companiei si va crea concepte de marketing online pentru fiecare portofoliu de eveniment; 
  • Va genera rapoarte analitice pentru campanile de email si trafic web; 
  • Isi va asuma rolul de a integra comunicarea online in dezvoltarea campaniilor de marketing folosind canalele web si social media;
  • Va colabora in mod eficient cu Brand Managerii si echipele interne pentru a propune, dezvolta si executa campaniile online in directia realizarii indicatorilor specifici, precum si a planului de vanzari; 
  • Va planifica si executa toate paginile web, SEO/SEM, bazele de date, email, campanile de display si publicitate; 
  • Va gestiona rezultatele tuturor campaniilor de digital marketing si va evalua rezultatele (ROI si KPI);
  • Va identifica tendintele si informatiile pietei si va optimiza bugetele aferente canalului digital; 
  • Va genera noi strategii de crestere ;
  • Va planifica, executa si cuantifica testele de conversie;
  • Va evalua experientele integrate adresate consumatorului pe toate canalele (B2B si B2C).
Aplica la acest job

Related