Agent de vanzari @ Tipro

Anunt valabil pana la data de 2017-09-02
Companie: TipRo
Tip job: Digital, Sales

Angajăm Agent de vânzări în tipografie digitală. Vino să faci parte din echipa noastră, dacă iți dorești un job foarte activ și te știi capabil “să vinzi orice”!

Ești ca și angajat, dacă tratezi oamenii cu responsabilitate, diplomație și empatie, ești o persoană agreabilă, organizată, receptivă, politicoasă, proactivă, încrezătoare în forțele proprii și tenace.

Carnetul de șofer categoria B și cunoștințele bune de operare PC (word, excel, e-mail, căutare google) sunt obligatorii. Portofoliul propriu de clienți sau experiența în domeniul tipografic și al agențiilor de publicitate constituie un avantaj!

Te așteptăm! Echipa Tipro

Tipro este o tipografie specializată în tipar digital, domeniu aflat în strănsă legătură cu tipografiile offset, agențiile de publicitate, editurile. Activează în același domeniu de la înființare, în anul 2008. An de an, firma s-a dezvoltat permanent, înregistrând o creștere constantă a cifrei de afaceri.

De serviciile de tipar digital poate beneficia orice client, persoană juridică sau fizică, pentru a-și tipări materialele necesare: publicitare (flyere, afișe, pliante, calendare, agende etc), office (cărți de vizită, foi cu antet, mape, felicitări etc), personale (cărți, lucrări de diplomă, invitații de nuntă și altele).

 

Descriere post – Agent de vânzări

1. Pregătirea și experiența:
Studii: - absolvent al învățământului mediu;
Vechime: - nu este obligatoriu;
Cunoștințe: - abilitate și bune cunoștințe de operare PC.

2. Aptitudini:
- proactivă, gândire logică, planificată, memorie bună, capacitate de analiză și sinteză, atenție distributivă, diplomație, abilități organizatorice;
- capacitate de a prelucra informațiile, de a le interpreta și de a le valorifica prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială și empatică în relațiile cu oamenii.

3. Atitudini:
- politețe;
- prezență agreabilă;
- receptivitate;
- spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare); 
- încredere în forțele proprii.

4. Responsabilitati si sarcini:
- Întocmește și actualizează baza de date de clienți;
- contactează zilnic potențiali clienți pentru a le prezenta serviciile și produsele firmei;
- ține legătura permanent cu clienții firmei;
- redirecționează cererile de ofertă și comenzile către operatorul de comenzi;
- Acordă asistență d.p.d.v. comercial clienților și potențialilor clienți;
- Urmărește încasările de la clienții din protofoliu și transmite informări de plată acestora;
- întocmește săptămânal un raport de activitate pe care îl aduce la cunoștință factorilor decizionali;
- păstrează confidențialitatea prin nedivulgarea, în orice mod, a informațiilor primite în cadrul firmei, legate atât de angajator cât și de clienții, furnizorii sau colaboratorii acestuia;
- păstrează ordinea și curățenia la locul de muncă.

5. Salariul net: comision 10% din vânzarile către clienții din portofoliu.
Dacă ține legătura cu clienții firmei, se oferă și salariul minim.
Telefon de serviciu permanent.
Mașină permanent și decontare cheltuieli benzină în primele 6 luni.

Colaborator: contract de colaborare între persoane juridice, 20% comision din vânzările către clienții din portofoliul propriu.

Aplica la acest job