Publicitatea si reteta fericirii, fericirea si reteta publicitatii

Publicitatea si reteta fericirii, fericirea si reteta publicitatii

Dupa o zi intreaga de munca, ajungi acasa. Canapea – telecomanda  - 3 secunde de purici – imagine clara.  Desi nici macar n-ai dat pe Paprika TV, retetele incep sa curga suvoi pe micul ecran.

Ca sa te distrezi CU ADEVARAT alaturi de prietenii tai, cumpara asta.
Ca sa iti faci iubita CU ADEVARAT fericita, cumpara asta.
Ca sa arati CU ADEVARAT bine, cumpara asta.

Calupul publicitar nu e nimic altceva decat o colectie de clipuri care-ti spun toate, in moduri diferite: "hei, tu te pricepi asa sa traiesti, dar uite cum ai putea sa faci ca viata sa fie super!". 

Sper ca nu crezi toate reclamele. Sper ca te inspira, ca iti dau chef sa iesi din casa sau ca iti amintesc ca ti s-a terminat detergentul, ca te ajuta sa descoperi o melodie tare sau o noua gama de sampoane pentru parul tau. Dar reteta fericirii nu e acolo, reteta fericirii ti-o faci tu.

N-ai nevoie de reclame ca sa iti dai seama cum trebuie sa fie viata.
N-ai nevoie sa auzi "super oferta! profita acum!" ca sa-ti dai seama ca ceva merita cumparat.
N-ai nevoie sa auzi "8 din 10 au incercat si au vazut diferenta" ca sa stii daca ceva chiar ar putea face diferenta.
N-ai nevoie de sfaturi de la TV ca sa cuceresti o tipa HOT in club.
N-ai nevoie de ghetele lui Ronaldo ca sa dai un gol.

Dar de ce ai nevoie atunci? 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related