Competitia de creat spoof-uri cu televizorul LG Pentouch a ajuns la final

Competitia de creat spoof-uri cu televizorul LG Pentouch a ajuns la final

Dupa 5 saptamani de creatie, 4 spoof-uri create de 4 agentii de publicitate din Romania, o campanie electorala intensa dusa de publicitarii participanti si 760 de voturi primite pe pagina de Facebook IQads, competitia de creat spoof-uri cu ajutorul televizorului LG Pentouch a ajuns la final.

Cele 4 agentii participante (MRM Worldwide, Cohn&Jansen JWT, Eventures si FourHooks) au ales reclame cunoscute, carora le-au dat un twist creativ.

MRM Worldwide a parodiat curentul TMNT Noses Meme (de la scurtmetrajul Teenage Mutant Ninja Turtles, realizat in 2007, dupa seria Testoaselor Ninja). Astfel, 60% din oamenii din creatie s-au lasat desenati pe nasuri cu graffiti-uri in forma Testoaselor Ninja. Efortul lor le-a adus 63 de like-uri si locul 4 in competitie.

 

Cohn&Jansen JWT au incercat sa isi exprime viziunea ca totul se rezuma la bani parodiind afisul electoral al lui Obama (Change). Spoof-ul lor a reusit sa stranga 115 like-uri de la fanii IQads, ocupand astfel locul 3.

Creativii din agentia Eventures au reinterpretat printul Think Small (Volkswagen Beetle). Ei l-au adus in mediul autohton, folosind un personaj foarte actual: Gigi Becali. Lucrarea lor a primit 250 de like-uri pe Facebook, situandu-se pe locul 2 in clasament.

Iar castigatorii competitiei, publicitarii de la FourHooks au ales sa parodieze tocmai domeniul in care lucreaza: industria de online din Romania. Acestia au creat primul spoof video din competitie, parodiind reclama “Francezii” a brandului Cava d’Oro. Televizorul LG Pentouch l-au castigat adunand 289 de like-uri pe Facebook.

Mai multe detalii despre competitie gasiti aici. Povestile celor patru creatii inscrise in concurs (FourHooks,MRM WorldwideCohn&Jansen JWT si Eventures) le puteti citi si pe ele pe IQads.

Acest proiect a fost dezvoltat de Kinecto pentru LG Romania si sustinut de IQads.

Despre LG Pentouch TV

LG Pentouch TV este un televizor 3D inovator, cu touch screen. Prin intermediul creionului Magic Touch Pen, aveti acces la Sketchbook-ul interactiv, iar, prin optiunea MyOffice, puteti pregati prezentari impresionante. Televizorul converteste din 2D in 3D orice imagini, chiar si pe cele create cu ajutorul pentouch-ului, iar ele pot fi salvate si vizionate ulterior in Galerie sau pot fi printate direct de pe televizor. LG Pentouch TV preia multe din functiile unui calculator, oferind posibilitatea de a naviga pe Internet sau de a edita fotografii direct pe televizor, cu ajutorul Magic Touch Pen.

Ce este un spoof?

Un spoof este o parodie ce face referire la o reclama cunoscuta, folosindu-se de notorietatea acesteia pentru a servi unei alte marci, adesea inventate, sau pentru a realiza o simpla parodie, neasociata vreunui brand. Cu toate acestea, spoof-ul nu este plagiat sau reclama comparativa (ilegala in Romania), ci recreeaza in mod original elemente care amintesc de reclama initiala, pentru a le reinterpreta si pentru a crea un nou sens.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related