Radiourile mizeaza pe extinderea retelelor

La nivel international viitorul radioului a inceput deja, fiind dictat de Internet si de noile tendinte in tehnologie. Deja in SUA podcasting-ul, operatiunea de downlodare si ascultare de emisiuni radio sub format de mp3 pe suport de iPOD, a inceput sa faca ravagii, iar mania se muta acum si in Europa. Pana insa ca Romania sa se adapteze la aceste noi tendinte mai avem mult de evoluat, dar piata se afla deja intr-o continua expansiune.
Daca in 2004 a fost anul lansarilor pe piata romaneasca, moment in care au aparut Kiss FM, Radio Guerilla, Info Pro, se pare ca 2005 este mai mult un an al consolidarii pozitiilor, al luptelor pentru cifre de audienta mai bune, al largirilor retelelor si cresterea importantei radiourilor comerciale si la nivelul tarii, al noilor strategii de vanzare, emisiuni si lideri de opinie in radio. Piata este dinamica, dar inca destul de mica si in plina dezvoltare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related