Noul Board RAC nu inseamna o revolutie

Interviu cu Ecaterina Safarica (Presedinte RAC & Director Relatii Externe Procter & Gamble)

Pe 17 decembrie 2008, Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) a desemnat persoanele care vor detine in urmatorii 4 ani mandatele de Presedinte, Vicepresedinte si Trezorier. Dar noul Board nu inseamna o revolutie, dupa cum ne-a declarat Ecaterina Safarica (Director Relatii Externe, Procter & Gamble), noul presedinte RAC. Dimpotriva, RAC va avea o abordare constanta privind reglementarile pietei de publicitate. Am profitat de ocazie intreband-o despre sesizarile primite in 2008, despre protocolul de colaborare cu CNA, despre lipsa de mediatizare a demersurilor RAC si despre cum vede suplinirea acestei carente in viitor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related