Western Union lanseaza prima campanie globala de brand

Western Union, furnizorul de servicii de transferuri monetare, va lansa, pentru prima oara in cei 150 de ani de existenta, o campanie globala de brand, conform unui comunicat de presa al Western Union.

Campania "yes!", rezultatul unui studiu extensiv asupra consumatorilor, se adreseaza celor 200 de milioane de oameni care nu mai locuiesc in tara de origine si despre care s-a estimat ca au transferat 400 de miliarde de dolari catre cei dragi in anul 2008.

"Western Union crede in oamenii care sunt hotarati sa realizeze tot ce si-au propus. Chiar si in aceste vremuri schimbatoare, optimismul si atitudinea pozitiva a consumatorilor ne inspira. Campania reflecta spiritul intreprinzator al acestora. Serviciile Western Union faciliteaza conexiunile intre oameni, oriunde in lume", a declarat Gail Galuppo (Executive Vice President & CMO, Western Union).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related