Ce face F5 cand nu se ocupa de publishing online

Interviu cu Dragos Stanca, Managing Director, F5 divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu

IQads: F5 a anuntat la inceputul anului ca un obiectiv important anul acesta este lansarea unor produse serioase in zone complementare publishingului online (e-commerce, servicii, comunitati, UGC, events). Au produsele deja existente niste lacune fundamentale, sunt ele gandite gresit din fasa? Cum v-ati propus sa depasiti calitativ produsele existente in aceste segmente?
Dragos Stanca: Zonele spre care ne-am orientat sunt fie slab reprezentate fie au doar aparent produse concurente deoarece nu exista o zona de piata consolidata in acest sens. Singura zona consolidata era in zona de management al resurselor umane, unde Sincron avea o cota importanta de piata - aici am recurs la integrarea softului in compania pe care o detinem impreuna cu Senior Interactive, XIPE, si mergem mai departe cu dezvoltarea produselor complementare (si) pe aceasta zona.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related