Delaco lanseaza campania de comunicare pentru branza topita

Delaco lanseaza campania de comunicare pentru promovarea branzei topite Delaco. Spotul publicitar, care il are in centrul atentiei pe Toni Delaco - nasul branzeturilor, va incepe sa ruleze pe principalele posturi de televiziune din 6 februarie.

Misiunea lui Toni este de aceasta data promovarea combinatiilor delicioase de branza topita Delaco cu cascaval, emmentaler, sunca sau smantana care se gasesc deja in galantare. Si, pentru ca misiunea sa fie completa, Toni Delaco pune la dispozitia pofticiosilor felii ambalate individual in pachete de 150 de grame sau cutii de 140 de grame a cate opt triunghiuri. Pentru gurmanzi, Toni a introdus si feliile mari de 400 sau 800 de grame.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related