Daniela Nedelschi: publicitatea de festival vs. publicitatea de client

Exista campanii bune si exista campanii mai putin bune. Intr-o lume ideala, probabil ca am vedea in reviste cam ceea ce publica Archive. Dar traim intr-o lume imperfecta. Iar campaniile bune se duc in rai, la festival, si cele mai putin bune se duc in iad sau raman pe termen determinat intr-un purgatoriu al campaniilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

mihaela mihai
acum 15 ani
s-a terminat cam rpd. a ramas in pana de idei?

sau e "will be continued?..."

cristian cristian
acum 15 ani
draga Miaiela, daca ai cunoaste-o pe Dani, ai sti ca ea nu ramane in pana de idei. probail ca tu ai fi zis mai multe, normal. de-aia, vezi tu, ea e un creativ stralucit iar tu esti...????
mihaela mihai
acum 15 ani
nu conteaza cine sunt eu..dar tu?

avocatul poporului?

poti si mai mult. ce mai este Dani?

nu spuneam ca nu este cine este, dar 'rezumatul' asta nu o dem.

Ps: E Mihaela. M-I-H-A-E-L-A. got it? :)

cristian cristian
acum 15 ani
M-I-A-I-E-L-A (crede-ma, ai un nume mai mult decat banal, iti sta mai bine asa si te si caracterizeaza, pare-se).

nu, nu sunt avocatul poporului, sunt doar cineva care nu mai suporta imbecilii care nu fac nimic, nu sunt nimic dar isi dau cu parerea despre altii.

daca tu crezi ca un articol demonsteaza sau nu ceva despre cel ce l-a scris, este fix treaba ta. dar nu ne mai deranja cu frustrarile tale si mai bine baga un copy istetz pentru cartile de vizita la care te gandesti de 1 luna.

Alexandru Marciuc
acum 15 ani
Fas arogantza...
Ruxandra Ioana Mateiu
acum 15 ani
Nu-mi vine sa cred ce comentarii citesc aici. ce viata trista..Daca ne-am ocupa timpul cu lucruri cu adevarat importante, am intelege ca esentialul nu sta in a face pe desteptii si a emite tot felul de ineptii gen catalogat oamenii dupa nume (hai ca asta a fost chiar tare..). Pont: viata e dincolo de munca si publicitate si n-ai sa gasesti sensul in copyul destept din cartile de vizita. citeste o carte mai bine. literatura, nu publicitate. Trage cu ochiul la ce se mai intampla in domeniile arta si cultura, poate asa o sa reusesti sa-ti exprimi parerile intr-un mod demn de luat in seama, fara "atacuri" lipsite de substanta si logica (sau insight strategic dc vrei sa vorbim in termeni "publicitari") Merci. Si nu, nu am nevoie de reply.
burebista dacu
acum 15 ani
si cum banul e ochiul dracului, campaniile mai putin bune vind mai bine ca premiantele de festival :)


Branded


Related