Romania este prima tara in care Peroni Nastro Azzurro deruleaza noua campanie de comunicare, dupa lansarea internationala

Peroni Nastro Azzurro, una dintre berile cu cea mai rapida crestere in lume, lanseaza noua campanie de comunicare integrata si in Romania, dupa lansarea internationala de la Londra.

Continuand seria de campanii inovative si stilate ce au adus un suflu nou pe piata berii, noua realizare este intitulata "Blue Ribbon" - echivalentul in limba engleza pentru "Nastro Azzurro". care inseamna panglica albastra.

Spotul de 30 de secunde a fost filmat in Cape Town, fiind podus de The Bank, agentia de creatie internationala a Peroni Nastro Azzurro, si include simboluri ale designului si stilului Italian precum corpul de iluminat Arco creat de fratii Castiglioni in 1962, aparatul manual pentru facut paste conceput de Marcato, un automobil Alfa Romeo Spider si un scuter original Piaggio Vespa, care isi datoreaza celebritatea unor filme din anii 60 precum La Dolce Vita al lui Fellini si Vacanta la Roma, regizat de William Wylers. Emblemele interactioneaza cu 'panglica albastra', care se onduleaza gratios printre si imprejurul lor in acodurile coloanei sonore, Ebben? Ne andrò lontana - celebra arie din opera La Wally de Alfredo Catalani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related