Singura campanie inscrisa de Cohn&Jansen / Ashley&Holmes la AdPrint a adus agentiei 2 premii si 3 nominalizari

Bilantul agentiei Cohn&Jansen/Ashley&Holmes la festivalul AdPrint este: Bronz la categoria Press& Magazine, sectiunea Automotive and automotive products pentru campania "Myth" alcatuita din seria de printuri "American Myth", "European Myth" si "Japanese Myth"; premiul Bronze Team si 3 nominalizari pentru Best use of illustration, Best use of typography, Best use of art direction.

Cohn&Jansen/Ashley&Holmes s-a clasat astfel printre primele cinci agentii la festivalul AdPrint, editia 2009.

Campania "Myth" alcatuita din seria de printuri "American Myth", "European Myth" si "Japanese Myth" a mai fost premiata la festivalul Golden Drum, in cadrul categoriei Press si a fost nominalizata la sectiunile Best of design, Best of Products & Service si Best of Media in cadrul festivalului The Cup.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related