Compania Coca-Cola Romania lanseaza linia de produse functionale Cappy BodyTime cu antioxidanti

Ca parte a procesului continuu de inovatii, Compania Coca-Cola Romania lanseaza in aceasta luna linia de produse Cappy BodyTime Antiox, nectare delicioase, din amestecuri de fructe selectionate cu grija, bogate in antioxidanti si fito-nutrienti.

Cappy BodyTime Antiox este disponibil in doua variante: mix de morcovi, portocale, coacaze, zmeura si acerola, si mix de ananas, prune si coacaze. Fiecare din cele doua produse are un continut mare de fructe (peste 60%) si constituie o sursa valoroasa de antioxidanti pentru o dieta zilnica sanatoasa si echilibrata.

Nicoleta Eftimiu, Group Brand Manager Still Beverages, a declarat: "Cercetarile au demonstrat ca ritmul agitat al vietii moderne indreapta interesul consumatorilor catre produsele functionale, cu beneficii pentru organism. Antioxidantii si alti fito-nutrienti din fructe ajuta la reducerea riscului aparitiei unor probleme medicale si cresc sansele unei vieti lungi si sanatoase. Stim ca lupta impotriva radicalilor liberi este punctul cheie al sanatatii, iar o portie de antioxidanti dintr-un pahar Cappy BodyTime Antiox stimuleaza si contribuie la intarirea si revitalizarea organismului. Cappy BodyTime cu antioxidanti ofera un nivel ridicat de functionalitate consumatorilor si, in acelasi timp, este o bautura cu un gust foarte bun, ce nu contine conservanti".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related