JWT lanseaza AnxietyIndex.com

JWT, una dintre cele mai mari agentii de publicitate din Statele Unite si a patra in lume, a lansat AnxietyIndex.com, un site interactiv, care ajuta brandurile sa inteleaga si sa depaseasca indoielile consumatorului contemporan. Cu actualizari zilnice de continut, cercetare competenta si rapoarte ale tendintelor adaugate in mod regulat, site-ul se doreste a fi un loc in care se descopera si se discuta modurile in care brandurile si consumatorii raspund si se adapteaza in contextul recesiunii globale.

"AnxietyIndex.com e un efort unic de anticipare, care depaseste cu mult un studiu de caz al marketingului pe timp de recesiune sau o enumerare a altor cazuri de recesiune economica" declara Guy Murphy, JWT Global Planning Director. "Site-ul furnizeaza date in timp real, raspunde intrebarilor pe masura ce ele sunt adresate si ofera puncte de vedere ale diverselor tipuri de afaceri sau de practici de business ce pot aparea datorita vremurilor tulburi".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related