Graffiti BBDO semneaza cel mai nou spot TV pentru Romtelecom Voce

Graffiti BBDO semneaza noua campanie TV pentru serviciul Voce de la Romtelecom.

Plina de culoare, noua campanie Tv pentru Romtelecom Voce vorbeste despre bucurie - despre bucuria de a-ti putea petrece timpul de-acasa, facand fara restrictii lucrurile care iti plac cel mai mult. Si ce poate fi mai placut decat sa vorbesti cat poftesti la telefon cu cei dragi?

Scopul campaniei este acela de a aduce la fel de multa bucurie ca oricare din produsele Romtelecom. Astfel, noua campanie de Voce informeaza onest ca de pe fixul Romtelecom vorbesti pana nu mai poti - pentru ca ai minute nelimitate catre retele fixe si tarife speciale catre mobil sau international - dar o face intr-un mod cu totul special: un mod in care te lasi surprins de o poveste pe care o stiai de mic, dar pe care o vizualizezi intr-o lumina noua. La toate acestea se adauga mesajul simplu: "acum poti sa spui povesti la telefon si poti sa le repeti la nesfarsit, pentru ca e foarte ieftin".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related