Fabryo investeste in noua identitate a marcii Savana

Fabryo Corporation re-lanseaza gamele Savana si Savana cu Teflon in ambalaje noi, investind atat in design cat si in tehnologii de productie si imprimare de ambalaj de ultima ora.

Personalitatea produselor, beneficiile lor distincte si pozitionarea pe segmentul premium si super premium sunt reflectate mai fidel de noua identitate vizuala, redesenata de Brandient.

"Savana si Savana cu Teflon au inregistrat cresteri spectaculoase in ultimii trei ani, in vanzari, notorietate si cota de piata in conditiile in care Savana este un brand tanar, care a redefinit dinamica segmentului premium" declara Stefan Teodorescu, Director de Marketing Fabryo Corporation. "In contextul economic actual, consumatorii cauta produse care sa ofere beneficii unice si durabile si care sa-si mentina calitatea in timp. Vanzarile Savana si Savana cu Teflon cresc trimestru de trimestru tocmai pentru ca produsele indeplinesc aceste conditii, iar prin noile ambalaje adaugam valoare - equity - si la nivelul brandului."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related