Eficienta in comunicare, dezbatuta la seminarul IAA Young Professionals

Peste 150 de tineri din agentii si din departamentele de marketing ale clientilor au luat parte la evenimentul organizat de IAA Young Professionals pe tema strategiei si eficientei in comunicare, ce a avut loc joi seara la IAA House.

Cei trei invitati, Calin Clej - Marketing Manager PepsiCo Romania, Stefan Chiritescu - Head of Planning la Graffiti BBDO si Mihai Dragan - Manager MB Dragan, au dezbatut pana tarziu in noapte, impreuna cu publicul, ce inseamna o campanie eficienta din perspectiva omului de marketing, a strategului si a omului de online.

"Strategia, in mintea unui client, inseamna atentia coordonata a intregii echipe: de la agentie la echipa de vanzari", a spus Calin Clej. El le-a recomandat tinerilor prezenti la eveniment sa se foloseasca de "word-of-mouth" si sa incerce sa-i angajeze pe consumatori in comunicarea cu brandul. De asemenea, le-a sugerat sa puna in practica cele mai curajoase idei, profitand de circumstantele unei "perioade pilot".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related