Anheuser-Busch renunta la serviciile Goodby, Silverstein & Partners

Anheuser-Busch, compania care detine branduri precum Budweiser, Bud Light sau Bacardi, a anuntat incheierea colaborarii cu agentia de publicitate Goodby, Silverstein & Partners, informeaza BrandRepublic.

Keith Levy (Marketing Vice-President, Anheuser-Busch) a declarat ca miscarea se incadreaza in noua politica a companiei. Din cauza reducerii bugetelor de publicitate, Anheuser-Busch a optat sa renunte la serviciile unor agentii si sa-si concentreze eforturile de comunicare pentru brandurile care, in urma unei evaluari, vor fi desemnate valoroase pentru companie.

Goodby, Silverstein & Partners a inceput colaborarea cu Anheuser-Busch in 1995, pentru brandul Budweiser. In prezent, printre agentiile care lucreaza pentru acest cont se numara DDB Chicago.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related