Manuela Necula: "Nu ne mai e teama de nimic"

Asta e lectia de viata cu care a ramas Manuela Necula (CEO Ogilvy Group Romania) dupa experienta pe contul Connex, la D'Arcy. Ea a povestit in cadrul emisiunii AdCouture cum a inceput cu stangul relatia D'Arcy - Connex, D'Arcy fiind agentia care a pierdut pitch-ul, dar pentru ca avea mult de lucru, clientul le-a mai dat si lor un proiect de BTL. Si usor usor, dupa un an D'Arcy detinea 60 % din business-ul lor, si dupa doi ani, se ocupa aproape in totalitate de proiectele lor. "Treapta cu treapta, punct cu punct ne-am castigat increderea in ochii lor si am devenit agentia lor de brand.", mai spune ea.

Categoria de telecom era foarte putin conturata la vremea aceea. "Categoria era la inceput o surpriza si dupa aceea a devenit cea mai hot, cea mai spectaculoasa, cea mai dura categorie din advertisingul romanesc. Cred ca acolo si-au format mana mare parte din oamenii care azi conduc propriile companii".

In urma proiectelor pentru clientul Connex, invatand din mers si indraznind sa faca inovatii, cei de la D'Arcy au ramas cu sentimentul ca "nu exista imposibil, nu exista lucruri care nu se pot face", puncteaza Manuela Necula. Printre premierele pe care si le aminteste se numara: "Pe Connex am facut prima filmare din elicopter, prima filmare in Canada..."

Albert Nica (Executive Creative Director Ogilvy Group) a continuat dezvaluirile facand legatura cu prezentul. "Piata de GSM s-a schimbat din punct de vedere al ritmului. Ritmul e mai accelerat." in plus, "in perioada respectiva, daca e sa ma gandesc cu luciditate, se faceau mai putine spoturi', a mai adaugat el. Iar acum e mai competitiva piata si e nevoie mereu de ceva nou de spus, ceva cu care sa agati consumatorul, pentru ca "problema nu mai este sa iei noi consumatori care nu au telefon ci sa iei de la competite; sa-i convingi ca oferta ta e mai buna din toate punctele de vedere.", a subliniat Albert Nica.

Destainurile celor doi invitati pot fi urmarite integral aici.

Emisiunea AdCouture este prezentata de Serban Ciusca si realizata in co-productie de The Money Channel si IQads. AdCouture se difuzeaza in fiecare luni, incepand cu ora 23:00 si, in reluare, sambata, ora 11:15 si duminica, la ora 11:15 si 01:00.

Emisiunile AdCouture pot fi urmarite si pe www.tmctv.ro si www.iqads.ro, sectiunea Video - AdCouture.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related