"M-am taiat dormind pe scari" sau despre cum te ajuta Ogilvy si Cosmote sa depasesti o "pana de cuvinte"

"Hickie" - Cel mai recent spot COSMOTE realizat de catre Ogilvy Romania, spot ce continua campania de comunicare a operatorului de telefonie mobila desfasurata sub mesajul "Cuvintele sunt importante" - a reusit ca in doar doua saptamani de la lansare sa devina parte a limbajului tinerilor.

Ideea centrala a campaniei dezvoltate de Ogilvy se axeaza pe importanta cuvintelor si exploateaza modul in care cuvintele pot fie sa salveze o situatie fie sa o transforme intr-o adevarata drama. Exista momente in care suntem suprinsi si, nereusind sa gasim cuvintele potrivite spunem, de cele mai multe ori, o prostie fiind in "pana de cuvinte". De aceea, COSMOTE ofera utilizatorilor sai sansa de a suna inapoi atunci cand sunt mai inspirati si reusesc sa comunice corect ceea ce isi doresc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related