Cat de onesta poate fi o campanie despre chips?

Ai decis ce DVD vrei sa vezi, pe cine sa inviti si cum sa asezi pernele de la canapea asa incat fiecare sa stea comod. Atunci ce mai lipseste? Simplu: buchetele de broccoli al dente, morcovi natur (nu m-am hotarat daca julien sau nu), cozi de telina verde si o carafa de apa plata cu lamaie. Aaa, si niste grapefruit roz pentru desert. Plus aprins niste betisoare aromate si rearanjat florile in vaza...

Aceasta a fost fictiunea - model Bree din Neveste Disperate - de la care am inceput sa creionam o solutie pentru cea mai noua campanie Lay's. Pentru ca in viata reala, oamenii aspira la perfectiune, dar nu renunta la micile placeri. Si de multe ori se simt perfect cand au renuntat sa urmareasca obsesiv perfectiunea in fiecare secunda a vietii lor. Pentru ca in viata reala, prietenii vad filmul cu suc, bere si chips. Si eventual ceva dulce (categorie in care grapefruit nu intra). Nu suntem nici de departe perfecti si, de fapt, tocmai in micile imperfectiuni asumate sta ceea ce ne face sa ne simtim bine. Incercam mereu sa fim un pic mai buni, insa nu renuntand la ceea ce ne place.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related