''Incet, dar sigur, e-commerce-ul romanesc iese din ceata''

42% dintre internautii din Romania au cumparat bunuri sau servicii online in 2008 iar decizia de cumparare a fost influentata in primul rind de prezentarea atractiva a produselor reiese din studiul "Internet si ecommerce" realizat de eResearch Corp la cererea iLeo. Cei 58% dintre internauti care au declarat ca nu au facut achizitii online isi motiveaza lipsa de interes prin neincrederea in calitatile produsului achizitionat online si lipsa unui card bancar care sa permita achizitionarea de bunuri prin e-commerce.

Cele mai des achizitionate produse in 2008 au fost cadourile, produsele alimentare livrate la domiciliu sau birou si produsele si serviciile IT. Printre cele mai rare achizitii s-au numarat mobilierul pentru casa si gradina, produsele electronice si electrocasnice si accesoriile pentru automobile. Doar 15% din cei care au achizitionat produse online prefera sa isi cumpere marcile favorite prin e-commerce. Cele mai mentionate branduri au fost Nike, Adidas si Apple.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related