ALKA LANSEAZA NAPOLITANE CU SUFLET

Alka, unul dintre principalii producatori de napolitane si biscuiti din Romania anunta incheierea unei noi etape de investitii in valoare de peste 2,5 milioane Euro in noi linii tehnologice pentru productia si ambalarea napolitanelor, odata cu lansarea noii sale identitati vizuale care reflecta evolutia companiei din ultimii ani si personalitatea actuala a brandului. Esenta companiei se bazeaza pe grija permanenta de a oferi ce e mai bun, punand mult suflet in tot ceea ce se produce. Acest fapt a dus la conceptul "ALKA pune suflet".

Compania lanseaza noile sale produse din categoria premium care aduc noutati semnificative atat in privinta calitatii cat si a ambalajului. La elaborarea noilor napolitane, compania a lucrat mai bine de un an. Cu acest prilej Alka introduce pentru prima data pe piata napolitanelor din Romania un ambalaj inovator, utilizat deja cu succes pe pietele externe. Experienta acestora a demonstrat ca ambalarea in cutie protejaza cu mult mai bine produsele, ofera o mult mai buna eficienta a spatiilor atat "la raft" cat si in sacosa cumparatorului, precum si o pastrare mai indelungata a prospetimii produselor. "Suntem convinsi ca aceasta inovatie va contribui la cresterea satisfactiei consumatorului de napolitane, asigurand o mai buna pastrare a prospetimii si fragezimii produselor"- declara Amir Krenzia, Director General al ALKA Co.
Alka este al doilea producator consacrat de pe piata napolitanelor din Romania, investind pana in prezent o valoare de circa 10 milioane de Euro in productia napolitanelor. Linia tehnologica utilizata pentru fabricarea si ambalarea noii game de napolitane premium a necesitat o noua investitie de circa 2,5 milioane Euro in echipamente de cea mai noua generatie importate din Anglia si Germania. "La ora actuala ALKA detine cele mai moderne linii de productie si ambalare a napolitanelor. Aceasta tehnologie precum si spiritul novator ce ne caracterizeaza sunt premisele atingerii obiectivului nostru de a deveni avangarda pietei napolitanelor din Romania, punand suflet in tot ceea ce facem." - adauga Amir Krenzia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related