BTL-ul in era de dupa sampanie si caviar

Interviu cu Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother)

E criza. Bugetele sunt mici. Sampania si caviarul nu mai sunt pe lista de prioritati. Si nici petrecerile corporate, teambuilding-urile sau lansarile prea simandicoase. "Keep it simple" e prima conditie din brief-ul clientilor. Am aflat toate astea de la Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother), care ne-a dezvaluit ce are in plan pentru 2009 agentia pe care o conduce. Fosta Speed Promotion, actuala Godmother a mizat initial pe o pozitionare pe segmentul oferirii de servicii neconventionale. Dar, concluzia a fost ca piata nu este inca pregatita pentru aceasta schimbare, clientii fiind inca rezervati in abordarile inovative pe care le solicita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related