Publicis a organizat pentru Nestle Ice Cream Romania evenimentul "Nirvana, The Ultimate Pleasure"

Nestle Ice Cream Romania si agentia Publicis au deschis portile unui eveniment inedit. Intitulat "Nirvana, The Ultimate Pleasure", evenimentul a constat in vernisajul unei expozitii de fotografie in care, alaturi de vedeta serii, inghetata Nirvana, artistii fotografi Cosmin Gogu si Gabriel Hennessey si-au expus o serie de lucrari, viziuni diferite ale aceluiasi concept.

Nirvana este brandul super-premium din portofoliul Nestle Ice Cream Romania. Era timpul sa actioneze super-premium si in comunicare... Astfel, la initiativa agentiei Publicis, pentru anul 2009 abordarea a fost total schimbata. In locul unei campanii traditionale, Nestle Ice Cream Romania a imbratisat ideea de a recurge la viziunea celor mai buni artisti din Romania pentru a ilustra esenta brandului Nirvana: rafinament, distinctie, senzualitate, unicitate, pasiune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related