TBWA Los Angeles semneaza campania "Woods of Wisdom" pentru Gatorade Tiger

Gatorade, brand al PepsiCo, impreuna cu Tiger Woods lanseaza campania "Woods of Wisdom" pentru a promova noua formula Gatorade Tiger Focus, un produs care asigura hidratarea necesara concentrarii mentale, informeaza Adweek.

"Ca oricine altcineva am muncit din greu pentru a depasi greutatile din viata mea, iar "Woods of Wisdom" prezinta cateva din momentele care mi-au modelat abilitatea de a ma concentra", a declarat Tiger Woods.

Campania, realizata de agentia TBWA/Chiat/Day Los Angeles in stilul desenelor animate Disney, debuteaza cu spotul "Woods of Wisdom". Coloana sonora este asigurata de Boosty Collins (Parliament Funkadelic), iar actorul Samuel L. Jackson, comentatori de golf, antrenorul si asistentul lui Tiger Woods isi imprumuta vocile animalelor din padure.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related