IAA Young Professionals si Futurelab organizeaza Marketing Innovation Conference

Pe 14 mai, la sediul IAA House, va avea loc Marketing Innovation Conference, o conferinta interactiva de o zi dedicata imbunatatirii si eficientizarii relatiei dintre client si agentie, oferita de IAA Young Professionals si Futurelab.

Marketing Innovation Conference este un eveniment care pune accentul pe eficienta si profesionalismul tinerilor din marketing si comunicare. Relatia dintre agentia de publicitate si client trebuie gestionata in functie de nevoile specifice, atat ale brandului, cat si a politicii strategice de business a agentiilor. Prin urmare, workshop-ul este o ocazie inedita pentru participanti de a dezvolta abilitati de comunicare si relationare si de a gasi solutii la probleme de business actuale.

Cei doi speakeri internationali invitati la Marketing Innovation Conference vor dezbate impreuna cu publicul provocarile, dificultatile si oportunitatile relatiei client - agentie de publicitate si vor identifica solutii adecvate pentru depasirea barierelor de comunicare. Astfel, Marina Natanova, asociat Futurelab in Rusia, este un consultant media care a gestionat si optimizat bugete pentru branduri precum: Visa, Shell, Nokia, Tele-2, Novartis, Samsung, HP, GlaxoSmithKline, Lukoil, Ratiopharm, Storck, Adidas. In aceasta perioada, Marina lucreaza la un proiect de audit industrial in Rusia, menit sa mareasca transparenta si responsabilitatea in intreaga industrie de publicitate.

Olga Vaganova, asociat Futurelab in Ucraina, este sefa departamentului de PR&Reputation Management in cadrul Kwendi Expert Group, fiind in acelasi timp partener oficial al celor mai mari companii de audit media din lume. Olga a conceput si implementat proiecte de audit media in Rusia, Moldova, Belarus, Kazakhstan si este adepta teoriei "frequent touch communication", careia ea insasi i-a pus bazele.

In prima parte a zilei, cei doi speakeri vor sustine o prezentare a modului in care climatul economic actual motiveaza clientii si agentiile deopotriva sa isi adapteze abordarea la noul context. In cea de-a doua parte a zilei, participantii vor fi provocati sa gaseasca solutii viabile la probleme de comunicare specifice care, de cele mai multe ori, fac relatia agentie-client sa fie tensionata si dificil de gestionat.

Formatul conferintei a fost deja testat cu succes la Kiev, punand fata in fata top managementul agentiilor de publicitate cu primii 25 de advertiseri din Ucraina. Acelasi concept a fost prezentat in luna martie la World CMO Council, in fata a 4000 de directori de marketing si comunicare din intreaga lume.

Evenimentul se adreseaza profesionistilor din industria de marketing si comunicare (atat din partea clientilor, cat si din partea agentiilor), apartinand tuturor nivelurilor profesionale.

Partener Media principal al evenimentului - The Money Channel. Evenimentul este sustinut de IQads.ro, Smark.ro, Radio Lynx, Revista Cariere, Wall-Street.ro, Elevate, IAA.ro.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing - de la agentii de publicitate pana la companii mass-media, agentii si firme de marketing direct, cat si ale practicantilor individuali.

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sub 26 de ani sau studenti in ani terminali, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si comunicarii.

Futurelab este singura retea internationala de consultanta in strategie de marketing cu un focus pe inovatie, profit si customer centricity, ale carei servicii au fost contractate de peste 50% dintre brand-urile existente in Interbrand Top 100.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related