Reclame fara IQ

Daca o sa tot scriu ca am mai gasit inca o reclama pentru topul celor mai nereusite creatii ale anului, inseamna ori ca sint eu negru in cerul gurii, ori ca intr-adevar sintem asaltati numai de reclame infioratoare.
Ultimul specimen este o reclama pe o pagina intreaga in revista Capital. Stiind tirajul revistei, ma intreb ce firma e aceasta care si-a permis sa cumpere o pagina intreaga, mai ales ca numele este necunoscut, Mondi Business Paper.
Si cum expunerea pe care ti-o da aparitia in Capital nu e deloc de neglijat, m-am gindit sa-mi ascut putin dintii cu acest ad de presa.

Proba acuzarii
Evident ca primul lucru la care te gindesti cind vezi undeva scris IQ este coeficientul de inteligenta si, putin mai departe, iti e clar ca e vorba despre o alegere rationala, in avantajul tau etc.
Pe acelasi lucru mizeaza si producatorii hirtiei IQ, dar sensul principal al celor doua litere este Ideal Quality. Nici nu conteaza prea mult, pentru ca acel IQ pe care il stim cu totii a fost radacina acestei reclame, iar lipsa IQ-ului a fost lovitura cauzatoare de moarte.
Imaginea e inutil complicata. Avem in fata o alegere. Pe de o parte avem un tinar frumos, putin macho, un party animal dupa postura. De cealalta parte, avem un sir de topuri de hirtie IQ. Sub cele doua propuneri avem cite un cerculet, iar in cel corespunzator hirtiei o mina, "neretrasa" complet din imagine, care tocmai a bifat cu o carioca portocalie.
Headline-ul intreaba: "Care dintre acestea se vinde mai bine?".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related