Brandstalk da viata unei noi marci: Galeria Comerciala Lujerului

Galeria hipermarketului Cora Lujerului s-a extins in toamna 2008 printr-o constructie moderna si a capatat personalitate pe piata de profil in urma unui demers strategic si creativ desfasurat de-a lungul a catorva luni in tandemul Cora Romania - Brandstalk.

Primul pas a fost firesc: pozitionarea galeriei ca pe un mic mall, unul care aduce plus de valoare clientilor existenti ai hipermarketului Cora Lujerului, prin multitudinea de optiuni oferite de cele 43 de magazine si 9 restaurante.

In plus, noua pozitionare trebuia gandita pentru a atrage si un nou target: cumparatorul tanar, cu un stil de viata mai activ, cel pentru care experienta de shopping trece prin magazinele de imbracaminte si accesorii, dar se finalizeaza de fiecare data in zona de food.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related