MSPS comunica pentru GAP

MSPS a lansat in Romania brandul GAP, unul din liderii mondiali in design vestimentar si totodata, una dintre cele mai recunoscute si indragite marci americane. Activitatile de relatii cu presa, dar si social media, pentru Gap Romania sunt gestionate la nivel local de catre agentia CIVITAS Global, agentie afiliata Ketchum.

Brandul Gap a fost lansat in Romania saptamana trecuta printr-un eveniment de inaugurare a primului magazin deschis in Baneasa Shopping City. Agentia MSPS asigura serviciile de BTL, precum si programe de CRM (customer relationship management) pentru Gap.

"Cele doua agentii au inteles filosofia brand-ului si au reusit sa genereze un impact important pe piata chiar de la prima noastra lansare. Vom face in continuare echipa pentru ca Gap sa devina una dintre cele mai indragite marci si in Romania ", a spus Stelios Skordalakis, Marketing Manager, Marinopoulos Romania, reprezentant Gap pentru marketing si comunicare la nivel regional.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related