OgilvyEarth lucreaza pro bono pentru Conferinta ONU "Climate Change"

Ogilvy extinde activitatea diviziei implicate in proiecte ecologice, OgilvyEarth Australia, la nivel global, o data cu lansarea campaniei pentru Conferinta ONU privind schimbarile climatice, eveniment ce va avea loc la Copenhaga, informeaza Brand Republic Asia.

OgilvyEarth a castigat proiectul pro bono in urma unui pitch in care au mai participat agentii precum DDB, Dentsu, Interbrand. Proiectul a fost adoptat in urma colaborarii dintre IAA (International Advertising Association) si ONU.

Campania va fi lansata la jumatatea lunii iunie si va urmari sa redefineasca summit-ul de la Copenhaga ca pe un referendum pentru viitorul planetei. Seth Farbman (MD, Ogilvy & Mather Worldwide) a declarat ca scopul campaniei este de a da nastere unei miscari globale care sa-i influenteze pe delegatii ce vor fi prezenti la Conferinta sa nu incheie evenimentul fara a face un progres real in directia salvarii planetei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related