Scala JWT semneaza campania de directionare a 2% din impozit catre Fundatia pentru SMURD

Scala JWT semneaza campania de directionare a 2% din impozit catre Fundatia pentru SMURD. Campania s-a desfasurat in perioada 3 aprilie -15 mai si a beneficiat de suport pe TV, print, outdoor, radio, internet si TV screens outdoor.

Intr-o societate in care increderea in autoritati a scazut alarmant, multi acuza sistemul. Multi isi doresc sa dea o mana de ajutor, dar nu stiu cum sau nu au avut ocazia sa o faca. Putini stiu ca isi pot directiona 2% din impozit catre o fundatie non-profit. Dintre acestia, si mai putini stiu ca pot directiona acest procent catre Fundatia pentru SMURD.

SMURD (Serviciul Mobil de Urgenta Reanimare si Descarcerare) a aparut in anul 1990, ca serviciu voluntar, in urma unei initiative proprii a doctorului Raed Arafat si cu sprijinul Clinicii de anestezie si terapie intensiva din cadrul Spitalului Clinic Judetean Targu Mures. In anul 1991, SMURD a devenit, din punct de vedere operativ, parte din corpul pompierilor militari de atunci - actualmente Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related