General Motors se "reinventeaza"

La scurt timp dupa declararea falimentului, pe 1 iunie, General Motors va lansa in cursul acestei saptamani o campanie de imagine, potrivit Adweek.

Un reprezentant al General Motors (GM) a precizat ca prin noua campanie, se urmareste reasigurarea publicului ca GM nu este pe cale de disparitie ci pur si simplu se reinventeaza.

Spotul TV "Reinvention", realizat de agentia Deutsch Los Angeles, este modul companiei de a-si recunoaste greselile din trecut si de a contura directiile viitoare de actiune. "Trebuia sa gasim o solutie de a vinde masinile unei companii falimentare, mai bine spus sa vindem masinile unei companii pe care foarte multi oameni nu o indragesc momentan. Primul pas este de a convinge oamenii ca exista o reala oportunitate pentru schimbare", a declarat Eric Hirshberg (Co-President & CCO, Deutsch LA).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Georgiana Giba
acum 14 ani
Ce idioti, au luat cacalaul ala de bani, lanseaza campanie de comunicare, iar aseara tocmai au inceput procedura de faliment.

Ca sa nu mai zic ca in spot, cand spune ca "start over" apare o multime de oameni iesind din metrou

lol



Branded


Related