[EFFIE2009] Matache Macelaru si Babanu - "comunicare ironica, colocviala, bazata pe insighturi pur romanesti"

Buzz cu Codin Caradimu (Director de Creatie, CAP)

1. Matache Macelaru - Gold Effie (FOOD PRODUCTS I): Matache Macelaru (print, tv)

IQads: Hai sa vedem daca ghicesc ce ati scris in case-ul de Effie pentru care ati primit Gold:"Vanzarile brandului Matache Macelaru au crescut in primele zece luni ale lui 2008 cu peste 300% fata de aceeasi perioada a anului 2007"; "in 2007, Matache Macelaru aducea doar 20% din cifra de afaceri a companiei, in timp ce in 2008 a reprezentat 50% din cifra de afaceri, adica 14 milioane Euro".
Codin Caradimu: Pai vezi ca nu-i bine, vorba lui Matache, de fapt bisnisul asta a crescut cu 352% fata de 2007. Si fiindca nu era relevant pentru caz cate procente din cifra de afaceri a companiei reprezinta felia lui Nea Matache Macelaru, nu am avut nici o informatie de acest tip in descrierea cazului de Effie. De Gold Effie, chiar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related