Cel mai bun raspuns in branding: depinde!

Interviu cu Paul Markovits (Asociat, Time 2 Talk)

Ne asteapta o "vara fierbinte", acum ca s-au dezmortit brand managerii inghetati de perspectiva crizei economice, ne avertizeaza Paul Markovits. Totusi, sa nu uitam ca "promotiile sunt o sabie cu doua taisuri" si ca, facute la intamplare, ele implica anumite riscuri. Din raspunsurile sale veti mai putea afla ce a presupus rebrandingul Vodafone, avand perspectiva din interior, sau cat de important e employer brand-ul pentru o multinationala ca P&G. N-am rezistat tentatiei de a-l intreba cate ceva si despre brandingul de tara, acum ca se tot fac valuri pe seama acestui subiect. Aflati in cele ce urmeaza parerea lui Paul Markovits despre acest subiect.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related