Odyssey comunica oferta Skoda din cadrul programului national "Rabla"

Porsche Romania a ales Odyssey pentru a comunica oferta speciala Skoda Octavia Tour din cadrul programului national "Rabla". Campania se face auzita printr un mesaj puternic, ce porneste chiar de la esenta brandului Skoda - Simply clever - si care invita consumatorul sa faca o alegere inteligenta. Aceea de a transforma disconfortul in confort, profitand de oferta speciala Skoda Octavia Tour.

"Obiectivul campaniei este de a anunta intrarea Skoda Octavia Tour in programul Rabla si totodata de a consolida imaginea brandului. De aceea, din punct de vedere strategic, valorea esentiala a brandului Skoda este adusa in fata, intr-o comunicare clara catre client a atributului principal al marcii - Simply Clever", spune Ileana Sebe, Strategy&New Business Director Odyssey.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related