Agentia CAP promoveaza consumul de Mozzarela in noul spot Delaco

"Nasul branzeturilor te invata sa mananci sanatos" este titlul programului de educatie alimentara semnat Toni Delaco. Noua campanie care promoveaza consumul de mozzarela proaspata este continuarea fireasca a acestui proiect initiat de activul jucator de pe piata branzeturilor, inceput anul trecut cu campania sustinuta de mesajul "Mancatul prost si-a gasit nasul".

De aceasta data Nasul branzeturilor indeamna parintii si toti scepticii sa incerce mozzarela, branza proaspata si sanatoasa de care multi au auzit, dar pe care putini au si gustat-o. Manati de idei preconcepute cum ca mozzarela ar fi o branza scumpa si simandicoasa, multi romani s-au privat astfel de bucuria simpla si sanatoasa a unei salate Caprese, de pilda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related