Consumatorii discuta cu membrii conducerii General Motors pe site-ul "Tell Fritz"

Compania General Motors, iesita de sub protectia legii falimentului pe 10 iulie 2009, anunta ca va lansa, in luna curenta, un site dedicat interactiunii cu consumatorii, informeaza Brand Republic.

Pentru ca isi doreste sa sa fie perceputa ca o marca transparenta, General Motors va lansa "Tell Fritz", un site unde publicul este invitat sa comunice direct cu cei din conducerea firmei.

"Astazi lansam noul General Motors si promisiunea noastra este simpla. Vom fi rentabili, ne vom onora imprumuturile cat mai repede posibil, iar masinile noastre vor fi printre cele mai bune din lume. Ne dam seama ca am primit o sansa rara si suntem foarte recunoscatori pentru acest lucru", a precizat Fritz Henderson (CEO General Motors). Acesta a promis, intr-o conferinta de presa, ca va raspunde personal mesajelor pe care le va primi pe noul site.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related